Drodzy Klienci,
jeśli otrzymaliście od nas pismo z informacją o konieczności wymiany podlicznika, oznacza to, że upłynął okres jego legalizacji. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, podliczniki wody muszą posiadać ważną legalizację, aby mogły być podstawą do rozliczeń.
Każdy klient ma możliwość sprawdzenia terminu legalizacji swojego podlicznika za pośrednictwem eBOK-a (elektronicznego Biura Obsługi Klienta). Wystarczy się zalogować i przejść do zakładki z informacjami o wodomierzach.
Jeśli Twój podlicznik stracił legalizację, prosimy o jak najszybsze podjęcie działań związanych z jego wymianą. Posiadanie ważnego podlicznika to gwarancja prawidłowego rozliczania zużycia wody (umniejsza opłaty za ścieki).
Ostateczny termin do wymiany podlicznika to: 30.09.2025 r. Wymiana podlicznika musi być zgłoszona do Przedsiębiorstwa, celem zaplombowania oraz właściwego rozliczania nowego podlicznika.
Przypominamy o obowiązku regularnego podawania odczytu podlicznika, który służy do pomiaru wody wykorzystywanej m.in. do podlewania ogrodu, trawnika, czy napełniania basenów.
W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:
Dziękujemy za współpracę!