Szanowni Mieszkańcy Gminy Oborniki,

W związku z doniesieniami medialnymi dotyczącymi możliwej afery finansowej opisanej w artykule opublikowanym przez serwis naszemiasto.pl, chcielibyśmy przekazać Państwu kilka istotnych informacji oraz zachęcić do zachowania czujności.

Z informacji zawartych w publikacji wynika, że jeden z lokalnych punktów przyjmujących wpłaty za rachunki mógł przez dłuższy czas nie przekazywać pieniędzy na właściwe konta odbiorców usług. Wśród poszkodowanych mogą znaleźć się także osoby, które regulowały w tym miejscu należności m.in. za dostarczanie wody i odbiór ścieków.

W ostatnich dniach otrzymaliśmy zgłoszenia od klientów, którzy – mimo dokonania wpłaty w ww. punkcie – otrzymali od nas wezwania do zapłaty z powodu braku wpływu środków na nasze konto. W związku z tym zwracamy się z uprzejmą prośbą o dokładne sprawdzenie, czy opłacali Państwo rachunki za wodę i ścieki właśnie w tym punkcie usługowym. Jeśli tak – i istnieje podejrzenie, że środki nie dotarły do PWiK Oborniki – zalecamy kontakt z naszą obsługą klienta oraz złożenie zawiadomienia na Policji.

Naszym celem jest przede wszystkim bezpieczeństwo finansowe naszych klientów oraz zapewnienie pełnej przejrzystości rozliczeń. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do statusu płatności – zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub osobistego w naszym Biurze Obsługi Klienta.