Elektroniczna obsługa klienta – PWiK ułatwia życie swoim klientom.

1 lutego Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o. uruchomiło oficjalnie e-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Co to oznacza klientów ? To prosta w obsłudze aplikacja przeznaczona do szybszej komunikacji ze spółką. W codziennym użytkowaniu oznacza to pełną elastyczność. Klient nie musi kontaktować się z biurem obsługi spółki w celu załatwienia sprawy lub uzyskania informacji w wybranych godzinach, np. od 7.00 do 15.00. Logowanie do e-BOK może odbywać się o dowolnej godzinie. W e-BOK klient w szybki sposób znajdzie wszystkie swoje faktury i rozliczenia za wodę i ścieki. Dzięki aplikacji ma możliwość dokonania szybkich płatności lub pobrania faktury i dokonania tradycyjnego przelewu, oraz wysłania wiadomości, która trafi do działu obsługi. Klienci PWiK w Obornikach Sp. z o.o., którzy wyrazili już zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną otrzymają e-maila z instrukcją w jaki sposób zalogować się do e-BOK. Klienci, którzy takiej zgody nie wyrazili a są zainteresowani założeniem konta wystarczy że klikną w link i zarejestrować się w usłudze. Przez 2 miesiące pracowaliśmy i testowaliśmy e-BOK, zanim trafił on do naszych klientów. Wielu mieszkańców Gminy Oborniki dopytywało o e-BOK już od dłuższego czasu, a jego wdrożenie ma dla spółki duże znaczenie, bowiem ułatwi on kontakt klientów z firmą – mówi prezes PWiK Krzysztof Nowacki

 

Zapraszamy do e-BOK PWiK w Obornikach Sp. z o.o.: https://ebok.pwik-oborniki.pl/ords/r/ebok/e/logowanie